Kariéra

Hledáme nové kolegy a kolegyně do našeho týmu, přidáte se?

Název pozice: Realitní makléř

Chcete spojit své jméno se zavedenou a spolehlivou realitní společností, která je vysoce hodnocena svými zákazníky?

  • Jste úspěšný/á realitní makléř/makléřka, ale nejste spokojen/a s vlastním ohodnocením a přílišnou administrativní svázaností velké organizační struktury?
  • Hledáte nezávislost a volnost v rozhodování?
  • Upřednostňujete precizní práci s osobním přístupem ke každému klientovi?
  • Zdá se vám, že z provizí, které vyděláváte, dostáváte příliš malou část a ještě se zpožděním?
  • Nebaví Vás dohadovat se s nepříjemným šéfem?

Rádi Vám ukážeme, že práce Vás může těšit. Začněte spolupracovat se společností Svododa bydlení(r) s.r.o. a ověřte si sami, že jsme jiná realitní společnost, že děláme vždy to, co říkáme, a proto se k nám naši klienti již vice než 10 let neustále a rádi vracejí.


Proč s námi?

Ve společnosti Svoboda bydlení(r) s.r.o. se zaměřujeme na zajištění kompletního realitního servisu pro naše klienty zejména v Praze a Středočeském kraji. Naši makléři mají k dispozici plnou podporu realitní kanceláře včetně advokátní kanceláře a hypotečních služeb. Naším cílem je poskytovat takový realitní servis, aby se každý zákazník, na základě svých pozitivních zkušeností s námi, stal naším stálým zákazníkem, který se k nám bude rád vracet a ještě nás bude dále doporučovat -  na tom je založena naše realitní činnost.

Práce realitního makléře ve společnosti Svoboda bydlení s.r.o. je prací realitního profesionála, na kterého se s důvěrou obracejí naši stávající i noví klienti. Obchod jsou především mezilidské vztahy – proto s našimi zákazníky budujeme dlouhodobé partnerské vztahy.

Úspěšný realitní makléř/makléřka u nás má mít za cíl odvádět kvalitní a profesionální práci která závisí nejen na jedinci, ale i na celém našem týmu.

Pracovní náplň:

  • Zprostředkování prodeje a pronájmu nemovitostí,
  • aktivní vyhledávání nemovitostí k prodeji/pronájmu,
  • prověřování nových nemovitostí před zařazením do nabídky,
  • vyhledávání kupujících pro portfolio nabízených nemovitostí,
  • vedení a zpracování databáze nemovitostí a klientů,
  • zastupování klientů při prodeji nebo pronájmu nemovitostí,
  • příprava prodejní strategie,
  • samostatné vedení celého obchodního případu včetně jednání o podmínkách,
  • komunikace s klienty,
  • spolupráce s odborníky souvisejících oborů (advokáty, notáři, soudními znalci, apod.),
  • komunikace s úřady,
  • ochota k sebevzdělávání,
  • týmová spolupráce s ostatními členy týmu.

Požadujeme:

  • Vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu a schopnost vlastní sebemotivace,
  • sebevědomý pozitivní přístup a touhu být v oboru jedničkou,
  • vysoký morální kredit a dodržování etických standardů,
  • schopnost citlivě vnímat, analyzovat a řešit potřeby klientů,
  • umění strategicky vyjednávat a srozumitelně prezentovat řešení,
  • profesionalitu a vyváženost asertivity a diplomacie v komunikaci s klienty,
  • zájem o další osobní rozvoj a otevřenost novým zkušenostem a trendům,
  • trestní bezúhonnost a bezdlužnost,
  • minimálně středoškolské vzdělání,
  • uživatelskou znalost práce s PC, Internetem, sociálními sítěmi, atd.
  • práce na živnostenský list.

Nabízíme:

Zajímavou a zodpovědnou práci v zázemí efektivně fungující menší společnosti, která si zakládá na osobním přístupu, a to jak interně - v rámci našeho týmu, tak externě - vůči našim zákazníkům. U nás máte možnost uspět mnohem lépe než ve velké společnosti s neosobním přístupem.

  • máme ředitele a majitele společnosti v jedné osobě, tj. máme jednoduchý a přímý schvalovací proces,
  • dále nabízíme zodpovědnou, systémově řízenou práci s neomezeným finančním ohodnocením odpovídajícím Vašim individuálním schopnostem a Vašemu profesnímu růstu: rádi platíme našim makléřům jejich zaslouženou odměnu - např. z prvního realizovaného obchodu dostanete 70%,
  • partnerský přístup,
  • základní zaškolení pro nové makléře a další pravidelná školení za podpory majitele společnosti,
  • kariérní a osobnostní růst – poskytujeme profesionální školení ze všech oblastí významných pro realitní trh – právo, daně, psychologie, komunikační dovednosti,
  • pravidelné předávání a sdílení našich dlouholetých zkušeností s realitním trhem,
  • pohodový a přátelský tým,
  • individuální pracovní dobu, částečně i z domova,
  • inzerci na nejznámějších a nejnavštěvovanějších realitních serverech,
  • plné kancelářské zázemí v Praze 6, telefon s neomezeným voláním a nezbytnou výbavu.

Pokud Vás zajímá námi nabízená pozice, rádi se dozvíme něco o Vás z Vašeho životopisu. Prosíme, aby byl doplněn fotografií a průvodním dopisem. Těšíme se, že uvedený komplet zašlete na e-mail: .

Poskytnutím svých osobních údajů uvedených v zaslaných materiálech naší společnosti dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v databázi, a to na dobu do odvolání Vašeho souhlasu, za účelem získání zaměstnání či obchodní příležitosti pro Vaši osobu. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaných materiálech jsou pravdivé a úplné.

Soubory ke stažení:

Kontaktujte nás

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné

Po kliknutí na "Odeslat zprávu", bude zpráva zaslána na náš e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

© 2018, Svoboda bydlení s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů | Prohlášení o přístupnosti | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | Vytvořeno na systému RealBrána | XHTML 1.0 | CSS 3 | RB reality